bestt gilaa ;p

hari sabtu ,


aku nan akak aku tengok lahh cenel 707 . tk tahhu lahh cenel apa tho . hikhik , akak aku sakap tho kat DUBAI , tapi tk tahhu lahh betol or tk .bukan bole percaya sakap akak aku tho ;p kikiki~ tempat dea gilaa cantikkk ! aku pon sakap lahh kat akak aku , kalo gy gambang waterpark nie mesti best kan ? akak aku senyap jakk . hohh ,


selepas ituuu ,


pukul 3 pagi ,


mak sedara aku datang . bercuti lahh kate kan . memula dorang gy melaka . hukk , lama tk gy melaka kottt . huaaaaaaaaa~ tape tape . hikhik , apa motif aku tulis pasal mak sedara aku datang nie ? adoii~ 


hari ahad , jengjengjeng~


nk tahhu kitorang gy mane ? kitorangg gy gambang waterparkkkkkkkkkkk ! hahaha ;D aku baru jakk sangap nk gy sane tetibe mak sedara aku ajak . memang tk lepas peluang aa kan ? sape tanak gy gambang ? sakap sikit sape yg tanak ? hahah ;D aku memang selokkk gilaaa mase tho . kekeke ;)


sampai jakk kat gambang , aku nan akak aku gy beli tiket . 3dewasa 1kanak kanak ;) hihi ;B then gy sewa loker n tube ;) double tube tadak . yg ada single tube sahaja . sakit hati betul ! heheheh ;) tapi tape . aku tk kesah pon . asal kan ada tube . kankan ?


selepas sewa segala macam tho , aku terus melompat dalam air . hhahaah ;D **jangan nk selokk sangat lahh kan ? hahah ;D biar lahh . kesahhh ? tk kan ? kikiki~ agak lame aku berendam . tetibaaa , kaki aku kremmm (salah eja sorry) hahaha ;D gilaa tk bole bergerakk . selamat lahh aku main kat tempat budak jakk . kalo tk memang kematian kelemasan aku nie ;p hehh ,


setelahh agak lama mandi , aku pon kelaparan . hikk , aku makan sikit jakk sebab entahh lahh .aku macam tadak selera nk makan ;p aku pon order lahh set5 fried chicken dengan coke . kenyang lahh jugakk makan bende tho . hikk ,


dah kenyang ? apa lagi , sambung lahh berenang . hahaha ;D gedikk sungguh . aku berenang nan akak aku jakk .yg lain semua kecik kecik lagi . aku nan akak aku jakk remaja ;) hehh ,


dah penat berenang tho , kitorang pon balikk lahh kan ? buadpe kat situ lagi . hihi ;D


**sorry yee kawan kawan , kitorang tk sempat amek gambar sebab semua sebokk berenang . HAHA ,


dalam perjalanan pulangg ,


mak aku sakap nk buad pulut durian . dengan selokk nyee mencari gerai yg ada jual durian . mula mula kitorang terMISS 3 gerai pastho kali kedua nie kitorang perhati kan betul betul . tanak MISS lagi kan ? heheh ;) akhirnyaaaa , ada jugakk satu gerai . kalo tk silap aku kat tanah putih . hehh , entah lahh .


mak aku pon beli lahh 5 biji . cukup lahh kan untuk family aku ;) kikiki~ 


sampai dirumahh ,


mak aku pon buad pulut durian . aku nie HANTU DURIAN ! agak banyak yg aku makan . ahhaha ;D biasa lahh . setahun sekali makan durian **tipu jakk ;p


dah makan semua tho , aku pon tertidur . agak lama aku tidur . dari petang sampai pagi . time akak aku nk gy keje baru aku bangun . penat sangat kan . hokhok~ sembahyang pon tidakkkkkkkkk . adoii~ nyesal !


jengjeng~ sampai sini jakk lahh aku nk berbicara . tangan pon dah penat . asyik menaip saje ;)


wewiiittttttttttsssss ,




memandang kan pic semalam tadak , aku ganti kan nan pic nie oke ! kahkah~ babaiii <3

No comments: