cuti ? ermmm -,-

pantai batu hitam <3

cherating <3

teluk chempedak <3

gambang waterpark <3

berjaya megamall <3

ecm kuantan <3

taman gelora kuantan <3

HAHA , korang mesti engat aku nk bercuti kat tempat tempat kat atas nie kan ? hehehe ;) tadek lahh . cuti nie aku dokk umahh jakk .lagi pon hujan . susah nk berjalan ;) hikk , lagi pon mama aku busy . tukang jahit lahh katakan . asyikk 'gedikk gedikk' jakk . HAHA , **bunyi mesen jahit** aku pon teringin nk gy lagi kat tempat tempat nie tapi entahh lahh . semua busy ;( nk gy nan kengkawan lagi lahh hampehh ;p kikiki~ maybe aku akan gy teluk chempedakk jakk kot sebab dekat jakk nan uma aku <3 gy nan sape ? adalahhh . wekkkk ;p kehkeh , oke lahh . sampai sini jakk aku nk membebel ;)

psssst , pic aku nie asyik nk menyibukk jakk ;p kehkeh~

byeeeeeeee <3

No comments: