huwaaaaaa~

huwaaaaaaaaaa~
esok merentas desa dohh .
mende yg paling aku BENCi !
hohh ,
aku dah lah tk suke berlari .
hukk ,
kompom kalah lahh kan esok ?
HAHA ,
nk buad buad sakit tk bole .
aku dah bape hari tk jejak kan kaki kat skolahh .
hahaha ;D
pemalas betul kan ? ;p
dah banyak mata pelajaran aku miss nie .
nk buad cane kan 
aku dah tadek mood nk gy skolah .
belaja kat uma lagi bagus .
masuk sikit dalam kepala hotakk aku nie .
kehkeh~
cikgu aku tadek lahh terer cam cikgu skolah .
cikgu aku tho ialah kakak aku a.k.a nurul syamimi .
dea nie garang .
takut aku .
hahaha ;D
bila tahh nk mula kelas nan dea .
hehh ,
aku bebel sampai sini jakk lahh .
malas taip pepanjang .
nanti ada orang sakit hati pulakk .
kiehkiehkieh~
daaaa~

pstttt , budak koya nk nyibuk sikit nie ;p
kehkeh~ babaiiiiiiiii ;)

No comments: