serabutt gilaaaa !

aku serabut gila hari nie .
tk tahhu apa nk buad .
tadek selera nk makan .
wana pon aku tk layan .
hmp ;(
aku tk tenang selagi aku tk berbaik nan dorang .
aku nk tanya apa salah aku kat dorang tapi aku tk bole .
aku tanak hal lain pulakk yg jadi .
aku tadek mood nk gy skolah sebab dorang .
aku tk suka gado gado nie .
aku sayang kawan kawan aku .
tapi dorang semua tk sayang aku .
tolong aa korang !
aku tanak gegado .
if aku ada buad salah , btao lahh .
jangan simpan dalam hati .
aku tk suka cani .
aku rendu korang yg duloh .
korang yg otak gila gila .
korang yg amik berat tentang aku .
korang tempat aku mengadu .
aku sedih wehh .
aku tk sangka korang akan pinggir kan aku untuk kali kedua .
aku nk kita berbaik .
aku sayang korang dohhh !
aku nangis time tulis entry nie tahhu !
please aa korang !

No comments: