sesengal ayam ;D

deana . 17 tahun . scandal terhebakkk yg pernah aku jumpa . dea lahh segala gala nyeee . aku sayang dea sebab dea paham aku . dea lahh bestie , dea lahh hidup , dea lahh kawan , dea lahh musuh aku . aku sayang kau tahhu deana . aku takan pernah lupa kan kau . kau lahh sahabat aku dunia akhirat . even kite tk pernah jumpa , aku akan sentiasa menghargai kau sebagai kawan aku . hikhik ;)


wawan cawan yang sangat sawan . hahah ;D aku selalu panggil dea camtho . dea tk mara pon sebab dea memang sawan . kiehkieh~ 17 tahun .stay kat KL . tk pernah jumpa jugakk . kikiki~ dea best . suka dengar masalah aku . sebab dea memang tempat aku luahkan perasaan . semua rahsia aku ada ngan dea . **yeke ? tadek lahh . gurau jakk ;p lalala~ yg menyibuk kat belakang dea tho ayen . tk kamceng sangat aa nan aku ;p pape pon kau kawan terbaikkkkkkkkkkk ! sayang kau kawan <3


lysa rawks ;) 17 tahun jugakk . hikhik~ dea stay kat johor . agak jauh ! nape kengkawan aku nie semua jejauh ? hahaha ;D sebab aku tk suka kawan nan jiran aku ;p sebab aku manede jiran . kikiki~ dea nie aku kenal kat BOTS . entah lahh apa tho . hehh , dea nie pon best . agak gila . selalu rendu aku . aku pon selalu jugakk rendu dea . btw , kau kawan terSENGET ! best kawan nan kau sebab kau hampehh ! hakk ;D


nurul asyikin atau di kenali sebagai eyqin . aku selalu panggil dea cekodok . hahaha ;D duloh panggil cekodok boom israel sebab time tho ada peperangan kan ;p 17 tahun . stay kat kuala lipis pahang . dok kat lipis and selalu turun kuantan . tanak pulakk kau jumpa aku kan ? hohh , dea nie gempakk . elalu buad kelako . hikhik , aku kenal dea kat kaped @15 . hikk , suke kawan nan kau sebab kau gilaaaaaaaa !


meimei mokk ! dea nie gemokk . terasa nk penyett jakk pipi dea nie  hahaha ;D dea nie lagi lahh gila dari si eyqin tho . panggil aku pengg sebab aku kepeng . kahkah~ ngekk ! 17 tahun jugakk . gengster wooo ! tatot tatot . hikhik , selalu gado nan dea sebab dea nie memang kuad cari gado . teringin pulakknn jumpa dea . kikiki~ sayang kau wehhh <3


nabila huda . kawan aku kat fb . best jugakk kawan nan dea .aku baru jakk kenal dea sebab tho aku tk tahhu sangat pasal dea nie . hikk ;) kau palingg bestt nyott !


wanyyyy ! kenalan aku masa kat BOTS . dea agak gila . selalu tego aku kat bots . suka bercerita . kikiki~ 16 tahun . stay kat kuantan tapi tk pernah jumpa pon sebab dea bukan skolah kat sini . dea skolah kat temerlohh . gila jauhh ! hakhak ;D pape pon kau totap di hati aku sayanggggggggggg !


tecottt ngekk ! 17 tahun . stay kat johor . dea nie gila . suke merapu . hahaha ;D dea kate dea suka dengar aku gelakk AND dea suka loghat orang pahang . HAHA , hellooooooo ! aku bukan orang pahang oke ;p kehkeh~ dea nie mempunyai suara yang sangat lahh gila manjaaaa ! tk bole blahh bila denga suara budakk tecott nie . kikiki~ btw , kau panas dohhh ! hahaha ;D


nurul asyira . achila boooommmmmmm ! ahhaha ;D dea nie kawan susah senang aku . kawan kat skolah , kawan kat umah , kawan gegedikk dan sebagai nyeee ! sayang kau kawan !

psssttt : sampai sini jakk lahh coretan dari ku . kikiki~ eh ehhh , aku pon nk interprem jugakkkk !




babaiiiiiiiiiiii ;)


No comments: