exam : selasa

penattt gila . balik balik terus update blog . heee~ hari nie aku exam loe . lupa pulakk yang aku exam ;p hikk , yang aku tk puas hati nyeee ialah hari nie ada 5 subjekkk . semua yang aku tk suka . hohhh , dimulai dengan exam Bahasa Melayu dan diakhiri dengan Ekonomi Asas . huuu~

Bahasa Melayu : aku tk tahhu lahh bape markah aku dapat exam BM nie sebab semua susahh . hukk , memula kene bina ayat . ayat tho kalo sesenang tape jugakk . nieee , YARABBI ! bapakk aaa ! hahaha ;D pastho ayat pasif kene toka nan ayat apa entahh . aku hentam semua nyeee . kikiki~ last sekali kene buad komsas . pasal watak utama novel Sutera Dalam Lukisan . tho tada lahh susahh sangat . tapi susahh lahh jugakk . kikiki~ pastho kene buad pengajaran pulakk . antara novel Renyah nan novel Sutera Dalam Lukisan . aku dah lahh dah lupa ceta Renyah . huuu~

Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan : nie lagi satu . susah jugakkk walopon sivikk ! soalan dea kalah orang politikk . hahahhaha ;D ngekkkk~

Science : cikgu sakap jangan tinggal kan ruang kosong tanpa jawapan . hahhahah ;D gilaaa banyakk aku tinggal kan ;p susah sangat . hukk~ dea ingat aku nie terer sangat lahh tho ;p aku tido jakk time Science ;p heeeeeeeee~

Bahasa Inggeris : aku lupaaaaaaaaaaaaaaa ! hahahahah ;D

Ekonomi Asas : senangggg ! kahkah~ sebab soklan objektif . tade eseiiii ! hokhok~~

esokk soklan apa pulakkk yang kuwa ? tunggu yeeeeeeee ! kahkah~ byeeee

No comments: