kisah percintaan ku ;D

hahhahaha ;D tk tahhu nk update apa dah . biar aku cerita tentang kisah percintaan aku . dari kecik sampai lahh kebeso . kikiki~ aku start cintan cintun nie masa darjah 3 . galokk sangat kan . hahahha ;D time tho aku tk tahhu pape pon . tuptup ada yang minat kat aku . aku pon apa lagi . try lahh kan . hihi ;B

darjah 3 : aku nie pengawas . sekolahh petang . senior waktu petang budak darjah 3 lahh kan . adalahh seorang ketua pengawas nie , minat kat aku . hemsem tahhu . mase kecikk memang hemsem . besar tk tahhu dah cane rupa nyeee . kikiki~ aku pon couple lahh nan ketua pengawas nie . kahkah~ lawak bila dikenang kembali . time rehad selalu bagi aku duit . dea selalu bagi aku duit singget yang syiling tho . hahhaha ;D pastho kalo bertugas , mesti dea bagi aku buad kerja yang ringan ringan jakk . hihi ;B best gilaaa . masuk jakk darjah 4 dea pindah sekolah . tk dapat menggedik nan dea lagi . hikkk

darjah 5 : aku gy tuisyen . tuisyen kat sekolah jakk . hihi ;B aku dok kat tempat kedua last . budak laki belakang aku nie selalu kacau aku . hohh , memula menyampah . pastho dea pas surat kat aku . aku baca lahh . dea sakap nk kenalan nan aku . aku pon balas , oke . hihi ;B pastho cintan cintun lahh nan dea nie . dea nie pengawas pusat sumber . hhahhaha ;d aku pakai baju warna kuning , dea pakai baju warna biru . sweet kah kitorang tho aku tk tahhu . hahahha ;D budak kecikk kan . hikk , dea pernah bagi aku rantai tahhu . rantai tho memula dea sakap rantai tho mahal , padahal harga RM0.50 jakk . kehkehkeh~

darjah 6 : heeeeeeeeee~ aku nga lepak nan bestie aku kat depan lif , tetiba lif terbukak . ada lahh sehelai kertas pakej nan pen sekali . hahahha ;D ada orang tingkat 3 nk kenalan nan aku . aku pon oke jakk lahh . heee~ pastho couple lahh nan dea . gedikkkk ! kikiki~ kejap jakk kitorang couple . huuu~

tingkatan 2 : perhhhhh~ aku playgirl masa form 2 . tanak ceta . takutttt ! kahkah~

tingkatan 4 : no komen . bahayessss ! kantoi nanti binasa hidup aku . kihkih~

tingkatan 5 : SINGLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;)

No comments: