penat tapi best !

JUMAAT 15 april 2011

semalam apa yang kitorang plan kan menjadi jugakk .
pagi tho hujan , kitorang mula tadak mood nk buad keje .
pastho dalam pukul 9.00 hujan pon berhenti .
dengan excited nyeee kitorang gy kat garaj pengetua untuk buad persiapan ;)
hikkk , semalam aku pakai baju uniform sekolah . kalo aku tahhu aku pakai t-shirt jakk .
hukkk , berbalik semula pada story tadi .
kitorang buad persiapan last minute . cantik keh tk cantik keh biaq pi lahh . asal kitorang boleh buad keje . heeee~
semalam kitorang berniaga CHICKEN CHOP with coleslow and french fries . sangat sedappp ! hihi ;B
aku makan banyak sangat semalam .
contohnyaaa : bubur nasi , steam boat , chicken chop , air apa tah . warna hijau pastho kat dalam tho ada biji apa tah . lupaaa nk tanyeee cikgu . tapi air tho sedap lahh . hikk ,
makanan kat gerai kitorang cepat jakk abes . LAKU ABESSSSS ! hahaha ;D
aku penat sangat semalam . balik jakk dari sekolah aku terus tido . lama jugakk aku tido . tanpa mandi dan sebagai nyeee . penat sangat kan . dah lahh balik jalan kaki . huuuu~
sampai sini jakk lahh ceta aku . pic ? tunggu ALONG upload kat fb nanti . heee~ lagipon aku tk bawak camera ;p
tape lahh . aku nk bersiap gy tuisyen nie . byeee~

No comments: