cinta !


aku ada suke kat sorang budak nie tahhu ! aku tk tahhu nape aku suke dea . masa first aku suke dea , dea nga couple nan orang lain . hancur lahh kejap hati aku . hmp , masa dea couple nan orang lain tho aku try lahh lupakan dea . tapi tk boleh . aku try diri aku untuk suke kat orang lain .

tiba tiba , aku terjatuh hati kat bestie aku sendiri . senang sakap capital W lahh . nanti aku sebot nama dea kat sini , aib kan orang pulakk . hihi ;B aku nk luah kan kat capital W nie . tapi aku malu ! malu sangattt ! huu~ aku pon btao lahh kat Meimei yang aku suke kat capital W nie . pastho Meimei soh aku terus terang ! aku malu pastho Meimei yang nk tolong aku btao capital W nie . belum sempat Meimei btao , aku awal awal btao kat capital W nie . masa tho dah pukul 12 lebih kalo tk silap . tapi dea tk tido lagi . huu~ pastho dea reject aku slow slow . aku terima sebab maybe dea dah ada yang sanyang ;) dea sakap kalo kawan , sayang lebih lebih tape . tapi entah lahh .

ambil masa yang lama jugakk lahh nk lupakan si capital W nie . huu~ aku still kawan nan capital W nie . kitorang dah lupakan pasal perasaan masing masing . tape , maybe bukan jodoh aku . hikk , aku tk kesah sebab aku SAYANG kau gedikkk ! hihi ;B

thenn , aku dapat tahhu yang capital D nie putus cinta . lama jugakk lahh aku tunggu . hmpp , aku selalu LIKE status dea . dea selalu LIKE status aku . hee~ lepas tho adik angkat dea IM aku kat FB . dea sakap "abg D kirim salam kat awak . dea sakap dea suke tinguk awak pakai tudung" . aku happy gila tahhu ! hihi ;B

lepas tho , aku pon IM lahh si capital D nie . macam sombongg ! tape tape . berusaha selagi termampu kan ? hikk , aku memang tk boleh simpan perasaan sorang sorang ! aku pon sekali lagi btao kat Meimei yang aku suke capital D nie . Meimei sekali lagi suruh aku terus terang ! aku malu lahh bingai ! hihi ;B aku pon pendam , pendam dan pendam perasaan aku  nie . hmpp ,

lepas tho , aku dapat tahhu yang dea ada suke kat sorang perempuan nie . bertuah kan perempuan tho sebab ada yang suke dea . heee~ ermm , aku nk sangat kat capital D nie ! aku nk btao kat adik dea tapi tiba tiba .... nenek tho OFF wifi ! agak bengangggg ! hahahahah ;D aku pon meset si Meimei . aku suruh dea yang btao kat adik capital D nie . Meimei dah btao tapi adik dea nie main main . uhuu~ memang macam macam perasaan datanggg ! rasa nk tutup jakk acc FB nie . hihi ;B

pada satu malam , adik capital D meset aku . sape bagi numb aku kat dea nie ? huu~ Meimei lahh kan . kikiki~ aku dah lahh tadak kedid . tapee , sekarang kan maxis dah boleh share kedid RM2 hingga RM100 . HAHA , aku pon kidnep lahh kedid mama aku RM2 . ampunnnn mama kuh sayangggggggggg ! HAHA , lepas tho aku reply lahh meset adik capital D nie . adik dea sakap "abg D nk numb awak" . aku tanye "dea nk buad apa?" . dea sakap " dea nk" . aku pon bagi jakk lah kan ? heee~

capital D meset aku . memula malu malu kucing tahap nk beranak lahh kan ? lama lama , amekkk kau ! macam dah kenal 7 tahun ! kuikui~ meset punye meset punye mesett sampai tengah malam ! gila sangat kan . kikiki~ relax lahh ! hohh ,

esok nye meset lagi . meset lagi dan lagi . hihi ;B lepas tho dea ada sakap kat aku " dea ada suke kat sorang budak nie" aku pon sakap yang aku pon ada suke kat sorang budak ! aku sakap kat dea maybe aku nie bertepuk sebelah tangan . hee~ pastho tetiba dea sakap " saye suke awak" . memula aku ingat dea main main ! tapi rupa nyee dea seriousss ! hahahaha ;D benggg ! tk sangka gila aku ! mimpi jadi kenyataan . ;) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~

begitu lahh cerita nyeee . tamat lahh sudahhh ;) sekian terima kasih !

No comments: