haihh~

HELL-O :) saya nk buat entry baru nie . hikk , korang penah dengar tk orang tua tua cakap kalo kite terlalu happy , lama lama kite akan menangis ? haa~ meh nk ceta sikit . tadi kankan , kat sekolah . omakaihhh~ bukan maik GALOK lagi aku nan Nabila + Waniey . meng-galokk jekk keje . tk reti penat . asyik gelakk jekk . tengok orang nie gelakk . tengok orang nie gelakk . haihh~ apa nk jadi entohhh !

pastuh kankan , tadi Asyira tk datang tau . aku seorang diri lahh kat sekolah . tk tahhu nk balik naik apa . dah lahh puasa . panas terik pulakk tuh . hukk , call mama dia cakap tk boleh amek . aku kena marah . ter-NANGIS depan Nabila dan bebudak sekolah yang lain . muahahaha :D senior menangis ? OMG !

pastuh aku call lahh Capital A . dia cakap nk amek pastuh lama sangat aku tunggu aku nampak ahh Ain Shakira , aku pon memanggil lahh dia . "Ain , kau balik jalan kaki keh ?" dia pon angguk :) aku dengan senang hati mengekori dia . hakk :D masa tuh tengah gayut nan Capital A . hikhik

pastuh sampai rumah , my mum bukan nk tego aku pon . hmpp , sedihhh ohh :( aku pon buat ahh hal sendiri dan meng-ONLINE kan diri di FACEBOOK :)

maka , tamat lahh sudah entry utk hari ini :)

1 comment:

Nash said...

singgah sini.. comel lagu background.. dah follow dah.. jangan lupa singgah nashfahrenheit.blogspot.com.. do follow ya.. ^_^