hikhik :)

assalamualaikum :) jemaah ohh jemaah ! hahaha :DD dah terpengaruh nan ceta kat astro INDON tuh . tajuk dia "Islam Itu Indah" . memang sangat indaaaa :D aku nie nk tk tahhu nk update apa sebenarnyeee . kuikui~ korang baca jekk lahh apa yang aku type niee . hikhik , aku nie selalu jekk breakup . HAHA , macam dah parok sangat lahh kankan ?

kalo korang nk tahhu , sebelah nieeee yang gamba nyee besar dari gamba aku , nie lahh new BF aku . hahaha :D gatai naaaa ! nama dia Khairul Haize :) stay kat Sungai Isap , Kuantan . aku pernah jumpa dia tapi time tuh tk kenal dia lagi . dia nie sepupu kawan Scha Aje :) aku suka dia sebab dia sweet sangatt . dah lahh pakai braces . hahaha :DD suka tengok braces dia jekk . lalala~ suka hati ahh nk cakap aku gedikk ! wekkk :P aku pakai braces , dia pon pakai braces . sweet kankan ? muahahaha :D baik korang cakap sweet ! kalo tk aku merajuk sebulan tanak bagi korang datang raya rumah aku . hakk ,

nk taip apa lagi ? bagi idea pleaseeee ! hihi :B hari nie penat kepala hotakk sebab fikir cara nk buat blog Anis Natrah jadi cantik . allaboutanis.blogspot.com <--- jengjengjeng~ korang usha usha lahh blog budakk nie yeee ? hikk , byeee <3

No comments: