hoyeahhhhh -,-

assalamualaikum :) apa khabar semuaaaa ? hikhik , ada sihat kaa ? woahhh ! agak skema ayat aku pada hari ini . suka hati lahh . susah kehh korangg ? huhekkk~ hari nie puasa ke 4 kankan ? lagi bape hari nk RAYA ? lagi 26 hari lahh . tk sabar ohh . kikiki~ puasa pon tk penuh , ada hati nk rayaa . wekkk :P

sejak akhir akhir nie , aku agak gembira lahh kankan . sebab apa ? sebab ada yang sayanggg . lalala~ selokkk nye lahhh mu niee ! hakss :D dia dah buat aku gembiraaa , bahagiaaa ! sayang kau lahh budok manjewrrrr ! kuikui~ 

berbalik pada cerita asal . ehh , ada cerita asal keh ? hahaha :DD tadak kan ? sesuka suki hati jekk cakap ada ceritaa . aku nie main taip jekk apa yang ada dalam fikiran . hihi :B tahun nie kankan , saya pakai jubah tautau . jubah hitam :) mama saya lahh yang jahit kan . nk beli tadak duit . mahal ohh jubah sekarang . kikiki~

aku dah dua hari tk gy sekolah . tk tahhu apa masalah nyee . malas lahh awakk . saya sayang kan TIDUR dari bangun sahur . hahaha :DD walaupon tk puasa kankan ? hik , esok sayang gy lahh sekolah . rendu lahh kat Scha Aje and Nabila Zainin walaupon dorang tk rendu saya . hukhuk :( whateverrr !

tadi kankan , suami saya call tautau . dia cakap dia rendu saya . hahah :DD saya lagi rendu awakkkkkkk ! sayang awak laju laju lahh gedikkk :P hikhik , ngade kankan ATIK nie ? suka hati ahh . hohh ,

ehh , penat ahh . nanti ada idea aku menaip lagi okayyy . byeee readerssss <3 untuk korangggg !

No comments: