kembali bercinta !


assalamualaikum . selamat petangg readerss . apa kabo semua ? sihat ? puasa okayyyy ? hikhik , aku happy gilaaaa nie . hhahahha :DD nk tahhu sebab apa ? sudah jumpa cinta hati ohh . hihi :B sangat gedikk lahh kau ATIKK . suka hati I lahh . you kesah nape ? I susahkan you keh sayangggg ? lalala~ merepekk lahh mu nie Eykaaa . hekss :)

aku tengah angau nieee . nk menaip pon susahh . hahaha :DD meh sesape tolong taipkan meh . hakk :D tadik Capital A ajak couple ohh . susah sikit nk terima dia . ada lahh sebab tertentu :) semalam gy bazar ohh nan dia . besttt ! bahagia jekk rasaaa . kahkah~ gedikk mung ATIKAH ! dia belanja saya ROTI JOHN ohh . favourite aku tuh :P aku nie sangat gila kan ROTI JOHN :) sayang sayang roti johnnn ! hikk

hari nie , tanggal 2 OGOS 2011 aku di lamar oleh Capital A . rahsia lahh sape itu Capital A . nanti korang akan tahhu jugakk :P hakk , doakan aku bahagia tau tau nan budakkk nie :P hihi :B

for myBIE : jangan gegedik tautau . iloveyouverystronglahh <3 muahh

No comments: