Orang ketiga :)


Assalamualaikum Readerss :) Mulai hari nie , aku nak tukar cara meset aku . Haaa ! Nak gunakan Capital Letter untuk permulaan ayat . Baru lahh dapat A SPM . Kahkah~ Dok sabit kankan ? Ehh , suka hati mak tiri laki mak aku lahh :P Okayyy ! Pagi tadi ? Dalam pukul 9.30 pagi . Aku dapat banyak misscall dari Syukry Ahmad . Sape tuh ? Kawan aku lahh bengongg ! HAHA , nape call aku pagi pagi ? Ohh , ada krisis nan Meimei ! Nak tahhu ceta ? Baca bawah !

Pssst , actually aku lupa apa yang dia cakap tapi tape . Nak sedapkan cerita , aku reka lahh sikit . Muahahah :D

Syukry Ahmad : Wehh , kau tido keh ?
Eyka Atieyka : Yelahh . Awat ?
Syukry Ahmad : Aku gaduh nan Mimie wehh . Tolong aku . Dia salah faham . Dia tengok gambar aku peluk nan Shi Qin . Gambar tuh dah lama . Aku tak buang sebab aku lupa password blog aku . Shi Qin tanak bagi aku password . Mimie dah block aku kat FB .

Okayyy ! Pause kejap . Sape Shi Qin ? Shi Qin tuh ialah Ex-GF Syukry Ahmad ! Yang selama nie mengganggu relationship Syukry Ahmad + Meimei Williams . Haihh~ Okay ! Sambung balikk .

Eyka Atieyka : Yekeh ? Bila dia tengok ?
Syukry Ahmad : Tadi lahh . Aku tak tahhu nak buat apa dah . Aku tak boleh hidup tanpa dia . Aku sayang Mumu aku wehh . Tolong aku !
Eyka Atieyka : Yelahh yelahh . Nanti aku cakap nan dia . Kau sabar lahh wehh .

Sementara tuh , aku texting texting lahh dengan Meimei Williams :) Okayy ! Jujur aku cakap . Memey sangat lahh serabut kalo tulis camnie . HAHA , tapi tape . Saya seorang yang rajin . weeeeeeeeeeeeeeeeee~

Meimei Williams : Penggg ! Tolong aku !
Eyka Atieyka : Awat ?
Meimei Williams : Aku tengok gamba Syuk nan Shi Qin !
Eyka Atieyka : Yekeh ? Bila kau tengok ?
Meimei Williams : Subuh tadi . Aku terus block Syuk . Last aku tengok muka dia tadi . Hati aku hancur wehh .
Eyka Atieyka : Adoi~ Kau sabar lahh wehh .

Dan bla bla bla ~ Aku malas dah nak menaip . Hukk , kenapa aku malas hari nieeeeeee ? Huaaaa~ BTW , sebelum aku habis kan Entrt niee . Aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY ADIK Ainul Amin . Akak sayang adik ohh <3