raya , trial -,-

woaaaaaaaaaaa ! aku menaip dalam gelap niee . hahahah :D copcop , dengar tk apa yang aku dengar ? lagu raya kankan ? hahahah :D selokk nk raya memang gini ! puasa pon tk penuh ada hati nk raya awal awal . ehh , suka hati lahh :P

aku nie tk tahhu nk update apa sebenarnyeee . motif aku update pon sebab nk toka lagu jekk . pastuh macam tangan nie gatai beno nk menaip . hahaha :D toka pulakk tajuk blog "AKU SUKA MENAIP" , hahaha :D memang aku nie suka menaip . keje keje yang ada kaitan nan menaip , korang bagi jekk kat aku . memang keje aku lahh kan . hahaha :D

wehh , raya 31 OGOS kan ? trial SPM 5 SEPT . haihh~ mati ahh ! tkyah nk raya raya sakan lahh Atikk . mu nk trial dah lepas rayaaa ! tape tape . tk dapat raya sakan pon , asal dapat kutip duit raya pon okayyy dongg ! hikhik , tahun nie saya raya nan hubby :) wahh , gudekss nyerwwwww ! kahkah~ SO WHAT ? ado den kesahhh ? hohohohoh~ nk pegi rumah dia , nk jumpa mama mertua keh mama mentua wehhh ? aku selalu konpiuss . haihh~ lantakk ahh . asal sebutan sama . auw <3

2 comments:

megan frog. said...

Adik kita pun sama, trial jugak tahun ni, kesian korank kannn, hehe. Takpe2, nnt lepas spm enjoy la puas2.

eyka atieyka said...

betul betul . heee~