Hangout :3

Wehh ! Assalamualaikum :) Lama dah tak update blog kankan ? Rindu saya tak wahai readers tercinta ? Mesti tak kankan ? Dah agak ! Dah lama tahu yang korang tak rindu saya . Hukk *kesokk hati niee :( HAHA , okayy ! Lupakan lahh . Haihh~

Semalam kankan , aku hangout ! HAHA , awat selok sangat ? Selok ahh sebab hang tanpa keluarkan duit satu seng pon . Syiokkkkkkkkkkkk ! Kuikui~ Sebab apa ? Nak tahu ? Sebab hang dengan Family Achila Boom ! Sape Achila Boom ? My only BFF . Ngeee~

Pastuh kankan ! Haihh~ Aku terjumpa EX aku ohh . Macam nak lempangg jekk muka dia . HAHA , selamat lahh dia tak nampak aku . Tapi membe dia nampak aku . Mesti dorang report dekat Daktuh kanka ? Errr , F*** okayyy ! Ehh , lantakk ahh . Spoil mood aku jekk . Huhh ,

Pastuh semalam lepas balik dari ECM tuh aku bukan balik terus ke rumah . Aku lepak rumah Achila Boom dulu . Photoshoot + makanggg dan sebagainyee . Ngee~ Sangat best ahh layan kepala Achila Boom + Syikin Halim yang sememang nyee gila BERUK ! Kihkih~ Korang jangan lahh jealous . Aku balik pukul 12 tengah malam ohh . Balik tuh kena marah dengan my MAMA . Muahahha :D Padan muka kau !

Err , okayy lahh ! Malas nak taip dah . Nanti Achila Boom dah upload gamba , aku masukkan lahh yeee . Kbai <3

Ehh jap ! Aku ada lagu baru . Dah jatuh cinta dah dengan lagu nie . Hari nie asyik dengar lagu niee jekk . HAHA , before dengar tuh korang PAUSE lahh dulu lagu MADDI JANE dekat bawah nie . Okayy . Enjoyyy :D


No comments: