SPM SPM SPM =='

Assalamualaikum :) Selamat petang readers yang disayangi sekalian . Ada sihat ? Tak sihat ? Alolololo~ Pegi makan ubat okayyy :D

Saya tak berapa nak sihat lahh sekarang . Semalam selsema . Tadi sakit perut , sakit tekak semua :( Sedihh nyeee time sakit tadak sape di sisi . Sobb , makan pon tak lagi nie . Tadi makan nasi lemak . Gila pedas sambal dia mama buat . HAHA , mama nie macam nak bunuh saya jee . Kate mama , CILI NIRWANA sebab tuh pedas jee . Sabit ? Err, tak langsung kan ? Ehh , apa tuh NIRWANA ? Pasaraya lahh sayangg :D Hihihihihih

Okayyy !
SPM dah nak dekat kan ? Lagi bape hari erkk ? Errr , kecut perut dohh nieee ! Hukk , tak study tak buat latihan tak pegi sekolah tak tak tak dan tak . Semua takkkkkkkkk ! Huarghhhh~ Ehh , menipu jee lahh . Ngenge~ Study ? Saya selalu jee study . Study kat TUTOR TV :D Buku ? Tak baca pon . Kahkah~ Bongokk kan ? Takpe lahh awak cakap saya bongokk :( 

Saya nak study last minute . Mana tahu dapat masuk kepala hotakkk keh . Hikhik , saya selalu study last minute tapi result supe tuhh jugokk . HAHA , macam bangga ahh result gitu jee dari awal tahun :D Semestinyeeeeeeeeee ! Saya bangga result saya sama jee dari awal tahu :) Tapi kankan , study last minute nie bagus keh haaa ? Rasa macam bagus . Tapi macam tak jugakk sebab takut tak baca apa yang masuk dalam paper keh kan ? Err , lantokk lahh haihh~

Insyaallah tak jadi camniee :D

No comments: