Tak Puas Hati ? =='

Woi ! Tak puas hati Face To Face lahh woi ! Arghhhh~ HAHA , tengok gambar atas nie ? Tak elok kankan ? Kuikui~ Aku nie bukan orang yang suka bergaduh yee Kawan kawan . Saya seorang yang baik . Lagi pon saya dah besar , boleh berfikir yang mana baik dan buruk yee . Saya sedar yang saya nak SPM dan tanak lahh cari gaduh dengan orang . Tak Omeyy ahh gaduh gaduh nie . Haihh~ *ayat budak baik :P

Saya sekarang sorang sorang . Mana ada kawan dah . Hukk , ada kawan tapi bukan kawan yang sentiasa bersama kemana sahaja saya pergi . HAHA , *tak boleh blah ayat :P Haa~ Sambung ! Saya tak pegi sekolah pon nak kecoh . Suka hati lahh . Sekolah bapak aku kan ? Kahkah~ Ehh , ayat baik balik ! Sekolah ayah saya kan ? Suka hati lahh kan ? Awak jangan lahh sibuk . Ngee~ *sambil tunjuk braces :P Saya kat rumah nie senang hati , sebab tak perlu cari gaduh dengan sesiapa pon . Kat rumah buat hal saya . Ada saya mengumpat ? Ada saya mengFitnah ? Ada saya buat nasi lemak ? Hee~ Tak sabit*

Yang tidak berpuas kehatian tuh , nah teddybear untuk awak sayangg <3

No comments: