Erkkk


Okayyy guyss . Assalamualaikum :) Malas nak cakap banyak . Apa perasaan korang kalo kawan baik korang tetiba tak bercakap dengan korang . Korang pegi memana then terjumpa dia then dia langsung tak cakap dengan korang . Korang tak tahu pon apa sebab nyee . Sakit hati keh macam mana ? Ce btao sikit . Hmm , aku bebetul buntu sekarang . :'(



Okayyy . Ceta dia camnie . Semalam aku pegi sekolah . Okayy ! Semalam exam Pendidikan Islam . Agak senang tapi susah jugakk . Hihi :B Dalam masa yang sama , kawan aku nie tetiba tak bercakap dengan aku . Aku tak tahu apa masalah dia . Memang dari aku pegi sekolah sampai aku balik sekolah lahh dia dia jee . Kalo aku buat salah at least btao lahh jangan lahh diam jee . Biar aku tahu apa salah yang aku buat kat kau . Aku malas ahh gaduh dengan kau . Kau aku anggap macam adik aku dohh . Kemana kite pegi mesti bersama . Masalah aku , masalah kau kan ? Hmm , aku sedih gila semalam . Dengan tiba tiba dohh kau senyap . Hmm , sakit hati dengan aku ? Btao lahh . Aku tak boleh gaduh dengan kau , sebab kau jee yang faham aku . Kau jee kawan baik aku yang aku pernah ada . Hukk ,

Okayy lahh . Tak tahu dah nak cakap apa . Aku harap kau baca lahh BLOG aku nie . Aku mintak maaf lahh kalo ada salah silap . Kalo aku ada sakitkan hati kau kehh . Aku just manusia biasa dohh . Aku selalu jugakk buat dosa . Hmm , okayy lahh . Kbaii :(

No comments: