Hari Ini :D

Assalamualaikum semuaaa :D Sihat tak tuh ? Heee~ Nak buat entry niee . Perasan tak , hari hari aku update blog . HAHA , dah tadak keje kan . Nak buat canoo :P Padahal Khamis nie exam Seni , tak prepare pape pon nie . Hahaha :D Sokayyy lahh . Dah biasa :P

Okayyy ! Pagi tadi aku buat kek . Kek coklat lembab . HAHA , lembab or lembap ? Memana jee lahh . Asal sebutan nyee sama . Hee~ Tak tahu lahh jadi or tak . Bagi aku mesti lahh sedap sebab aku yang buat . Hakhaaaa :D Tapi semua orang cakap sedap , tak tahu lahh samada nak amek hati aku atau jantung aku :P Kikiki~ Yang penting aku try kankan ? Hikhik , pastuh tadi abah cakap kat aku "Nak keje kedai PIZZA tapi buat kek" Okayyy . Memey tak sabit yee abah . HAHA , macam lahh kat kedai PIZZA tuh saya yang tolong masak PIZZA :3 Kikiki~ Omeyyy jee abah niee . Okayy okayyy . Nie lahh hasil nyeee kek aku :D

HAHA , tipu jeeee :P

No comments: