ILOVEYOU MH :D

Okayyy ! Selamat Malam semuaa . Assalamualaikum <3 Korang mesti dah nak tido kankan ? Before tido tuh baca lahh blog aku dulu baru lahh baca doa . HAHA , ngekk jee :D Now aku tengah ONLINE + layan ceta Final Destination :D Perghhhhh ! Sangat ngeri . Walaupon dah tengok banyak kali , tetap ngeri . Hukk , tanak tengok , terpaksa tengok sebab TB depan mata . Tak boleh nak pandang belakang dahh . Nak fokus kat Lappy , lappy kecik sangat . Huihui~

Wehwehh ! Ada something nak ceta niee :) Hakhaaa :D Gedik okayyy . Lalala~ Maybe saya dah jumpa orang yang bebetul sayang sayaa . MAYBE lahh ! Tapi saya rasa mungkin dia kot yang saya cari selama niee . Okayyy camnie ceta diaaa .

Hari tuh adik aku (Rina) tanyee , cane BF . Then aku cakap , mana ada Bf lahh . Hihi :B Bangga lahh kejap sebab ngaku yang aku tadak BF . Dah memang aku tadak BF . Lalala~ Hohh , lepas tuh aku gurau gurau dengan dia , aku cakap "Tolong lahh cari BF kat sys sorangg" . Then dia cakap , "Boleh ! Nanti adik carikan" . Aku dah gelepor dah time tuh . Betul keh budak nie nak carikan aku BF . HAHA , then dia tanye aku "taste sys macam mana" Aku cakap aku tak kisah . Tapi aku tak suka BF yang gemukk . Jujur yeeee ! Hahaha :D Dah memang yee aku tak suka BF gemukk , tak sesuai dohh dengan aku yang kepeng nie . Hakhaa :D

Lepastuh kankan , Rina cakap "Okayyy ! Nanti adik carikan" . HAHA , selok gilaa aku . Macam nak jerit jee . Then , pada masa yang sama aku ada kenal dengan sorang mamat nie . Polis ! Dia keje kat Kedah tapi rumah dia dekat jee dengan aku . Semalam pegi jumpa dia . Saje nak kenal kenal + tengok face to face lahh kata kan :P Hakhaa :D Okayyy sambung cetaa ! Selepas itu , Rina IM aku , "ada numb tak kenal text sys tak ?" **sambil check HP . Tadak sebarang SMS mahupon Misscall pon . Hukk , aku pon cakap lahh tadak kankan . Then dia cakap kejap lagi ada lahh yang text sys . Aku berdebar debar jee rasa kan . Maklum lahh , tak sangka ada yang nak kenal . Kuikui~

Pada petang hari , padahal dah petang dah . Kahkah~ Ada lahh numb Celcom text aku . Muhd Harris kata nyeee :D Aku pon selokk . Reply lahh jugak text beliau . Walaupon aku ada 15 sen jee masa tuh . HAHA , dah selok sangat nak buekk cano . Lalala~ Text lahh dengan dia . Text punye text punye text . Tanggal 18 November 2011 aku sah jadi milik diaaa :D ILOVEYOU Muhd Harris <3<3<3<3

Pssttt : Saya janji tak kan curang.lgpun bukan ade perempuan layan saya,kalau ade saya tknak layan dieorg saya nak layan awak jee sayang** (text dia dekat aku) Sayanggg , i hold your words :D You curang , i sumpah you jadi cadburry ! Ingat tuhh ! HAHA


Katang nyee BF saya . HAHA , sayang awak lahh katanggg :P

No comments: