Jyeahhhh :D

Okayyy . Assalamualaikum semuaaa :) Sihat tak ? Kalo sihat bagus lahh . Yang sakit tuh pegi makan ubat okayyy ? Lebih lebih lagi yang tengah SPM tuh , kalo sakit cecepat lahh pegi jumpa doktor :) Nanti terganggu pulakk time nak jawab exam :D Hikk ,

Okayyy ! Hari nie nak buat entry pasal pape jee . Sebab tadak modal . HAHA , okayy !

Cerita pertama : Aku dah baik dah dengan kawan baik aku . Hehehe :) Suka sangat lahh . Sebab aku tak boleh woahh hidup tanpa dia . Macam not good ajee . Macam tak lengkap tahhu . Hukk , tadi kitorang borak bersama + makan + bergurau . Hahaha :D Macam pasangan bercinta pulokk . Kihkih~ **caitt ! Awat aku taip macam ulat buku ? Skema keh ? Hukk , tak kankan ? Lalala~

Cerita kedua : Jyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~ 7 paper dah berlalu . Tinggal lagi 3 paper . Paper Pendidikan Seni + Ekonomi Asas + Geografi . Lepastuh ?

MERDEKAAAAAA ! Hahaha :D Psstttt : Kepada Nur Hasmira , kau tak MERDEKA lagi tahhu . Kau kena jealous bila tengok aku bakar baju sekolah nanti . HAHAHA , Wekkkkkkkk :P

No comments: