Kerja :D

HELLO sayang sayang saya sekalian :D Assalamualaikum . Sihat tak ? Tak sihat makan ubat tautau . Risau jee saya kalo korang tak makan ubat . Hikhik , okayy ! New entry yee kawan kawan .

Okayyy . Petang tadi aku pegi cari keje dengan Myra . HAHA , selok sangat kan nak keje . Memula pegi Air Putih , nak mintak keje kat semua kedai lahh . Konon ! Padahal , sampai jee kat Air Putih tuh , dok jee kat moto . Lepas tuh jalan jalan jee kat depan kedai . Bukan pegi mintak pon . Hahaha :D Malu + segan tahu . Aku bukan penah mintak keje kat memana pon . Keje pon tak penah . Lastly , kitorang pon balik . Ehh , tak balik lagi . Pegi pulak dekat area Alor Akar jee . Gedik pegi te,pat jauh dulu . Kihkih~

Lepas tuh , aku dengan Myra konon nyee nak mintak keje kat Pizza Hut Delivery a.k.a PHD lahh . Pastuh tanak kasi muka tebal . Mintak lahh kat 7e . HAHA , tuh pon aku beranikan diri pegi mintak . Nak harap kan Myra , memang tak lahh kan :P Hikhik , pastuh aku pon mintak lahh borang dekat 7e . Kakak tuh pon bagi lahh . Then aku balik rumah isi borang . Tak hantar lagi borang tuh . Esok kot aku hantar . Balik sekolah . Hihi :B

Psstt : Esok aku exam Pendidikan Seni . Lukis semut main guli . HAHA , kbai <3<3

No comments: