NON TITLE =='


Okayyy . Assalamualaikum semua :) Sihat ? Bagus lahh kalo sihat . Nak luahkan sikit nie . Hmm , nak baca tak ? Kalo nak baca , bagus lahh . Kalo tanak sila lahh tekan PANGKAH yang warna merah tuh yee :') Huk

Okayyy . Ada baca tak aku punya status kat FB ? Tadak ? Memang lahh tadak sebab korang bukan friends dengan aku :D Okayyy ! Nak cakap nie . Tadi aku ada lahh baca blog sorang budak nie . Sweet gila lahh relationship dorang . Mula dari FB , sama lahh dengan aku + daktuh :) Bermula dari CHATBOX , then laki tuh berBIE BABY bagai . Sumpah macam sweet gilaa . HAHA , **sumpah jealous gilaaa =='

Jauh sekali relationship aku dengan daktuh . Hmm , kitorang jarang meset . Call lagi lahh jarang . Hmm , kitorang macam kawan dohh . Macam tadak pape diantara kitorang . Macam aku jee yang selok selok kat dia . HAHA , buat malu jee kan ? Dia tuh pon macam tak serious dalam hubungan . Macam nak main main . Okayyy ! Selalu nyee aku jee yang buat status FB pasal dia . Dia ? Ada tak ? Ada tapi masa memula nak couple . Lepas couple , status pon dia tak buat . Hukk :( Touching gilaaa aku . Hmm ,

Lepas tuh , aku memang lahh teringin nak buat relationship kat FB . Sape yang tanak kankan ? Heee~ Tapi aku rasa memang mimpi lahh kalo nak buat relationship dengan dia DEKAT FACEBOOK ! HAHAHAHA , harapannn ==' Memang takan kot . Tapi aku dah start sayang kat dia . Dah canee ? Hmm , 

No comments: