Perkara yang PEREMPUAN tak suka pasal LELAKI =='

Okayy . Assalamualaikum semua :D Sihat tak ? Heee~ Korang mesti bosang kankan ? Setiap kali nak mula new entry aku mesti tanye mende yang sama kankan ? HAHA , dah memang style aku macam tuh . Nanti aku tante lain , korang pelik . Hihi :B KEJAP ! Ada perubahan dekat blog aku ! Okayy . Blog semakin buruk dan tak kemas ==' Grr ,

Okayyy . Lupakan pasal blog . Kite fokus ke arah tajuk " PERKARA YANG PEREMPUAN TAK SUKA PASAL LELAKI " Macam HOT , padahal tak HOT pon . Hahaha :D Perasan jee lebih . Kihkih~

Lelaki BAJET HOT
Okayyy . Sesetengah perempuan tak suka lelaki yang macam nie . Ada yang suka . Tuh aku tak tahu lahh perempuan jenis apa . Hihi :B Sambung ! Tapi bagi aku , aku tak suka lelaki macam nie . Contoh okayy , nak pergi TENTEN pon nak dressup kemas kemas . Pakai jacket + spek bagai . Pakai jee lahh seluar trek + t-shirt . Bukan orang nak pandang pon . Setakan mamat mamat bangla tuh ado lahh kat TENTEN tuh . Hehh ,

Lelaki KUAT PERASAN
Okayy . Mamat kuat perasan nie selalu nyee kat tepi tepi jalan . HAHA , perempuan pandang tempat lain , dia ingat pandang dekat dia . Pastuh bila perempuan senyum , dah cakap perempuan tuh suka dia . Btao seluruh kampung ada perempuan syok kat dia . HEYY ! Senyum kan sedekah , wajar lahh kite senyum kat orang kan ? Kalo senyum tuh makna nyee orang suka lahh erkk ? Dah kalo makcik yang senyum cano ? Kikiki~

Lelaki SWEET TALKER
Okayyy . Aku dah ramai jumpa lelaki macam nie . Sepatah keluar dari mulut , semua perempuan cair . Haihh~ Padahal bukan suka kat kita pon , saje nak buat kite tergila gila kan dorang . Lepas tuh , bila dah perempuan tergila gila mula lahh buat perangai . Jadi lahh perangai yang dekat atas nie :D HAHA , perasan jee lebih . Dah ramai orang nak , mesti lahh BAJET HOT ! Ke guanee ?

Lelaki DENGAN GAME
Perempuan selalu salah sanggap pasal lelaki . Lelaki tuh tadak perempuan lain jauh sekali nak curang kat si perempuan tuh . Di sebab kan game , *game di atas salah satu nye* satu relationship rosak . Sebab nye , lelaki nie terlalu obses dengan game diorang . Setiap hari setiap masa setiap minit , dorang akan bersama game dorang sampai tak sempat meset si perempuan . Baik kau couple dengan DOTA jee ! Contohh* HAHA ,

Okayyy sayanggg sayangg :D Boleh tak korang tolong elakkan semua yang di atas nie ? Perempuan nie bukan nye memilih sangat . Cuma dorang perlukan kasih sayang + perhatian dari korangg . Kitorang tak kisah cane pon dress up korang . Korang pakai T-Shirt + Jeans + Cap pon dah kira okayyy . Dah HENSENG dah . Hikhik <3

No comments: