Saya Gedik :3

Wootwoot :D Assalamualaikum Readers yang dicintai (lelaki) dan disayangi (perempuan) . HAHA , ada sihat kaa ? Lama ohh saya tak online + update blog . Rinduuuuuuu nyee kat korang semua . Heee~ Hari nie saya update blog sambil buat muka OMEY OMEY sebab ada mamat hensem datang rumah saya . Hahaha :D Saya tahu saya gedik . Suka hati ahh . Wekkkkk :P Errr , sejukk jee sehari dua nie sebab hujanggggg dari aku bangun tido tadi . Hekkk , nak sambung tido semulaaa rasa . Kikiki~ Ehh ehh , laki hensem nie cakap dengan saya lahhhh . Huahuahua~ *Bongokkkkkk =='


Errr , saya dah single woaaaaa . Dah BREAK dengan Si Cute tuhh . Hukk , saya tak rasa pape pon masa break dengan dia sebab dia bukan cara kat saya pon . Always study study dan study . Saya nie maybe orang keberapa entah dalam hidup dia . Hukk , Thanks lahh Si Cute sebab lepas kan saya . Saya dah tak sanggup jadi GF awak . Saya sayang awak tapi saya tak cinta awak kuttttt :| Erkkkk , awak jaga diri tau . Awak cari lahh GF yang sama taraf dengan awak . Maklum lahh awak kan bakal LAWYER :( Saya tak sesuai dengan awak , sebab saya nie BUDUS . Hukkk , tak lahh budus sangattt . HAHA , errrrrr

Sekarang saya nak FOCUS dekat SPM jee . Nak tumpu kat DIA sorangg jee . Tanak fikir lagi pasal BF niee . Tapi kalo ada yang syiokkk kat saya , saya rembat jee lahh . HAHA , tapi sekarang nak tukar selera pulokkk . Nak cari BF yang katanggggg . Kahkah~ Aku nie keding sesuai keh ada BF katanggg ? Erkkkkk ? 


No comments: