Sebekkk =='

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D Kau gilaa keh Eykaa ? Ehh , manado . Kelakar jeee . Nak tahu nape ? Japjap ! Kena bagi salam dulu + tanye kaba + pape jee lahh . Hikk , okayyyy ! Assalamualaikum semua . Ada sihat kaaaa ? Hope sihat lahh yeee . Ehh , ada HOT STORY niee . Kuikui~ Pasal hari niee KHAMIS bersamaan 17 November 2011 hari keempat SPM . HAHA , gilaaaaa !

Tadi kankan , exam MATHS tautau ! Subhanallah , gilaaa susah . Tak tahu dah nak buat apa dalam dewan tadi . Dapat paper , okayyy lagi . Tulis angka giliran + IC dan lain lain lahh . Okayyyy lagi kankan ? Check semuaaaa ! Perghhhhhhh~ Soalan pertama ==' Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr , ehmmmmmmmmm . hukkkkkkk **BLUR . Hahaha :D Sumpah tak tahu nak jawab apa bhai . Haihh~ Nyesal amek MATH . Nak drop boleh ? Kahkah~ Padahal awal tahun dulu aku selok terkangkang bila tiba subjek MATH . HAHA , tak tahu nape kankan bila dah tengah bulan aku dah agak blur Math . Sebab soalan makin susah kot . Hukk ,

Lepastuh kankan , aku kan selalu excited kalo naik moto . First dayyy naik moto pegi Exam . Okayyyy ! Pagi okayyy jee . Hakhaaa :D Balik tuh aku pegi Kedai Buku japp then pegi isi minyakkkk . Lepastuh kankan ............. Kena tahan dengan POLIS . Muahahahhaha :D Terasa sangat lahh sebekkkk ! Lepastuh , dorang tak tahu lagi yang aku nie anak POLIS jugakkk . Tengking aku bagai . SIOL jeee . Hohh , IHATEYOUUUUUU ! Lepas tengok IC terus buat baik . Macam syaitonnirrajim jeee ! Hohh , aku pon call lahh Abah kesayangan aku . Abah pon cakap lahh dengan polis tersebut . Agak lamaa . Then dorang lepaskan aku . Kahkah~ Aku tak tahu abah cakap apa dekat diaa sampai dia lepas . Pape pon kankan , ILOVEYOU abahhh <3<3<3<3

No comments: