The Third Day :D

Heyheyhey aku Tak Percaya Cintaaaaaa ! HAHA , sabitt* Okayyy ! Assalamualaikum semua . Rindu saya takkk ? Mesti lahh tak rindu kankan ? Dah agakk ! Hehh , errrr ! Paper tadi ? Errrr ! Bapok lahh susohhhhh . HAHA , sebab ? Soalan macam apa entahhhh ! Aku tak faham satu habokkk . Padahal dah baca buku . Hukk , first masa dapat paper aku baca Bismillah :D Mesti lahh baca ! Hekk , ke guanaaa ? Lalala~ Pastuh bukak jee paper (Sejarah) aku cari yang pasal lagu Negaraku ! Kahkah~ Bapakkkk ! Soalan nyeee "Apakah tajuk lagu diatas ?" Kahkah~ Bapok senangggg ! Sumpah semua orang dapat jawab kankan ? Erkk ? Pastuh tadi masa tengah syok jawab Sejarah , bunyi pulokkk dohh orang main kompanggg ! Rehearsal apa entahhh . Bisinggg gilaaa tokkk ! Semua orang bengang tadi . Hakhaaaaa :D

Okayyyy ! Paper Tasawwur pulokkkk ? Errrr , agak susahhh ! Ehh , agak apa nyeeeeee ! Memang susah lahhh . Huhh , pecah kepala woahhhhhh ! Dah lahh aku dok depan sekali . Nak skodeng paper orang sebelah pon tak boleh . Huaahahaha :D Bongokkk ! Meniru jee reti . Krokkrok betul kankan ? Ngehhh~ 

Okayyy lahh . Tadak apa yang perlu aku taip lagi . Ehh jappp ! Esok aku pegi sekolah naik moto tahhu . Wekkkkk :P Jangan jealous okayyyy . Kahkah~ Kboii

No comments: