About Me :D

Okayy . Assalamualaikum semuaa :) Sihat tak tuh ? Bagus lahh kalo sihat . Saya nie tak tahu dah sihat atau belum . Terasa macam makin teruk jee demam nyee . HAHA , *demam demam selok onlinee :D Tadi batuk jee :(

Mak : Lain kali takyah lahh makan ubat batuk tuhh .
Aku : Tak sedap lahh mak :(
Mak : Nak ubat sedap , mu cipta ubat sendiri .
Aku : Erkkkk *pasang lagu :D

Okayy . Sambungg ! Ignore lahh pasal mak aku tuhh . Dia memang selalu marah aku . HAHA , sebab ? Aku nie degil ! Suruh makan ubat pon susah . Err , kalo demam baru lahh padan muka . Kihkih~ Oleh kerana hari nie tak tahu nak update pasal apa , aku nak buat ala alal biodata gitew . Hahaha :D Sebab , tetiba aku teringat BUKU BIODATA Asyira zaman dulu dulu . Masa darjah 5 tak sila . Hahaha :D Sangat kelakar okenggg ! Hewhew~

Okayyy ! Start !


Okayy ! Ini lahh saya . Comel kankan ? Kahkah~ Gurau jee lahh . Jangan nak cakap aku perasan sangat lahh kan ! Tapi aku memang perasan . Selalu puji diri sendiri then paksa Mak aku cakap aku comel ! HAHAHA ,

Nama : Nurul Atikah Binti Kamaruzaman
Umur : 18 tahun *tahun depan . Huahua
Cita-cita : Polis *kahkah~ Pendekk boleh keh jadi polis ? Err
Tinggi : 159 cm *tinggi kankan ?
Berat :42 kg *ringan gilaa . Boleh lahh korang lambung lambung aku :D
Makanan Kegemaran : Nasi Ayam *kalo pegi makan kat luar , memang comfirm aku order nie . HAHA
Minuman Kegemaran : Milo Ais *orang selalu cakap "kat rumah dah ada milo pon still order air milo
Stay : Alor Akar , Kuantan *tahun depan bulan 2 pindah Jaya Gading :)
Nama FaceBook : Eykaa Atieyka Kamaruzaman *ADD lahh ! Tak FULL lagi . HAHA
Hobi : Online + tidur + makangg
Nama Mak : Hanisah Binti Salleh
Nama Abah : Kamaruzaman Bin Jusoh
Adik-beradik : Nurul Syamimi , Khaitul Izzat , Muhammad Hazim , Muhammad Naif Haikal , Nurul Atikah , Muhammad Azam *tak lahh ramai mana :D
Artis Favourite : Semua jee :D Paling paling suka Ashton Kutcher ! Auww ,


Hensengg kankan ? HAHA , BF aku lenniw :D
BFF : Nurul Asyira + Nurhasmira
BFF dalam FB : Ramai lahh :D Err , aku type salah sorang okayy :) Err , Mimie Etika Diana + Nurul Asyikin + Eka Hussien + Wawan Sawan + Ellysa Ammelia + Syikin Halim dan ramai lagi . *maaf yee kalo aku tak tulis nama korangg :')
Lagu Favourite : Paradise by Infinite dan banyak lagi :D

Okayyy ! Cukup lahh pasal aku . Korang nak tahu apa lagi ? Tanye jee aku okayy :)




Ini gambar aku dengan BFF aku . Cehh , nak bergambar dengan korang dalam FB ? Lambat lagi . HAHA , okayy lahh . Abang kesayangan nak guna lappy . Kboi <3<3

No comments: