FaceBook :D

Heyy :) Assalamualaikum readers ? Sihat tak ? Bagus lahh kalo sihat . Hee~ Hari nie saya tak berapa sihat lahh . Demam + sakit tekak . Jangan lahh nanti flu pulakk sebab saya tak suka tak suka dan tak suka . Sobb , hari nie nak buat entry pasal FB . Boleh ? Boleh kankan ? HAHA , ohokk ohokk *batukk :D


Okayyy ! Kenapa dengan Facebook ? Korang korangg ! Korang pernah dengar atau baca tak pasal TimeLine ? Mesti lahh pernah kan ? Okayy ! Ada yang suka sangat dengan FB TimeLine nie . Ada yang benci nak mati dengan FB TimeLine niee . Kankan ? Jangan nak bohongg okayy ! HAHA

Ohokk ohokk *batuk lagi :D Okayy ! Sambungg ! Ada orang cakap 22 Disember 2011 nie FB akan bertukar secara automatik kepada FB TimeLine ? Err , betul keh ? I don't think so lahh sebab hari nie dah 22 Disember 2011 kankan ? Tadak pape perubahan pon dekat FB . HAHA , lebonggg mu MARKK ! HAHA , aku ingat betul lahh FB nie akan bertukar wajah . Rupanye gosip semata mata :D Auww ,

Saya nak ucapkan Iloveyou lahh dekat Mark Zuckerberg sebab tak tukar FB nie jadi FB TimeLine . Muahh Mark sayangg <3<3 HAHA , kenapa nak tukar FB nie jadi TimeLine bie ? Bie = Mark Zuckerberg :D Kahkah~ Sajee jee bodekk ! Padahal benci anyaaaa dekat dia nie . Ehh , tak lahh benci mana :D Sambung sambungg ! Kan FB sekarang dah omeyy bie . Takan nak tukar lagi . Nanti lagi ramai yang benci kat bie tahu ! Auww , hahaha :D


Okayyy ! Saya nak ucapkan tahniah kepada semua budak PMR yang amek result hari niee . TAHNIAH kakak ucap kan kepada adik adik yang dapat 8A :) Kakak tumpang gembiraa yee . Kepada yang dapat result tak berapa nak okayy tuhh , tahun depan belajar pandai pandai tau . Buktikan pada SPM pulakk :D Okayy ! Aku pon tak tahu aku cakap apa .

Ehh , satu lagi ! Doakan saya cepat sembuh tautau :) Muahh

No comments: