Hee~

Okayyy . Assalamualaikum semua :D Sihat tak ? Bagus lahh kalo sihat . Agak lama tak update blog . Busy lahh . Busy kehh ? HAHA , tak lahh ! Bukan busy . Tapi tadak mood nak update + tadak idea lahh . Korang bagi lahh aku idea nak update apa . Hikhik , 

Fusfuss~ Lagi dua paper . Esok paper Ekonomi Asas . Pastuh hari Rabu + Jumaat paper Geografi :) Then , time to bakar semua baju sekolah . HAHAHAHAHA , *gelak bongkak + takabur :D Hhihihih , jahat gila aku nie . Bukan jahat lahh baby . Just nak buang semua kenangan pahit jee . Maybe dengan berbuat demikian , aku boleh lupakan semua pasal sekolah tuh :) Aku memang sayang kat sekolah tuh , aku just tak suka pelajar pelajar nyeee jee . Hikkk ,

Okayy . Lepas abeh exam nak buat apa ? Nak keje ? Keje apa ? Tak tahu lagi . Aku ada mintak kat 7e . Tapi semua tak kasi aku keje . Semua = Family :D Sebab 7e ada jual arak , nanti dapat duit tak halal . Sob , abeh saya nak keje apa lagi ? Hukk , keje tuh jee dekat dengan rumah saya nie . Nak keje McD boleh jee . Tapi aku tanak lahh McD MEGA ! Aku nak McD TC . Haaa ! Kau boleh keh hantar aku ? Tak kan ? Naik moto ? Boleh jee . Tapi kalo aku kena tahan macam hari tuh , kau pepandai lahh yee . HAHAHA ,

No comments: