Hmm :(

Assalamualaikum semua :') Hari nie macam not in mood sikit lahh . Sebab hari nie baru terasa aku tak bahagia . Hahaha :'D


Okayy ! Entry nie kepada MH </3 Hmm , awak nak tahu tak ? Seorang perempuan perlukan teman hidup , setiap saat , setiap masa dan setiap hari . Awak nak tahu , saya rasa tak bahagia hidup dengan awak . Saya tak rasa yang awak bagi saya sepenuh nyee kasih sayang awak . Awak tahu , saya jealous tengok kebahagiaan orang lain . Saya pon nak rasa apa yang couple lain rasa .

Saya nak sangat awak baca BLOG nie supaya awak tahu apa yang terbuku dalam hati saya . Hmm :( Awak selalu text saya yang awak rindu saya ! Tapi saya tak rasa yang awak rindu saya . Apa yang awak cakap kat saya selama nie bukan ikhlas dari hati awak kan ? Hmm , yelahh ! Kite couple dah nak dekat sebulan tapi saya langsung tak rasa yang awak betul betul cintakan saya ! Kalo awak rasa perlu , awak call . Kalo awak rasa tak perlu , awak tinggal jee .

Saya langsung tak bahagia tahu ! Hmm , awak ! Saya nak break dengan awak tapi saya tak tahu macam mana nak cakap . Okayy ! Seriously , saya sayang awak sangat sangat ! Tapi , saya tak layak kot nak kat awak :') Maybe ada perempuan lain yang layak dapatkan awak . Saya tahu , ramai jee perempuan nakkan awak . Kankan ? Saya tahu lahh . Setiap hari saya buka profile awak ! Nak tengok samada awak ada online atau tak . Hmm , tapi awak tak perasan semua tuh . Sebab awak busy :') Sentiasa busyy kan ? 


Awak tahu ! Setiap kali saya teringatkan awak , saya mesti nak menangis tapi saya tahan jee perasaan tuh ! Setiap kali saya tengok couple lain , saya selalu berdoa agar relationship kita pon akan jadi macam tuh . HAHA , maybe tuh semua mimpi jee kot :') Maybe saya bukan perempuan yang sesuai dengan awak . Saya selalu senyum , senyum dan senyum supaya saya dapat tahan apa yang saya rasa ! Saya menangis tahu masa saya buat entry niee ! Saya buat entry nie dengan penuh perasaan dan kasih sayang saya terhadap awak . Hmm ,

No comments: