Isnin - 26 December 2011

Hello :D Assalamualaikum semua . Semalam Xmas kankan ? Selamat Hari Raya lahh buat orang orang yang menyambutnyee . Nak wish tak boleh , sebab dosa kankan ? Ngeee~ Okayy ! New entry niee .

Okengg ! Korang tengokk tajuk sekarangggggggggggggggggggggggggg ! Dahh ? Okayyy . Sebenarnyee , hari nie banyak perkara yang aku buat + terjadi kat aku . Hahaha :D 

Cerita Pertama :

Okayy ! Semalam kankan , aku mimpi mak aku meninggal tahu . Okayy ! Mimpi kali yang kedua . Memang sedih gilaa lahh . Sampai aku bangun tidur pon aku still menangis . Tadi bangun pukul 11.30 . Maybe , ALLAH nak tunjuk kot yang anak dara tak boleh bangun lambat . HAHA , ehh ! Tak lahh lambat mana . Kakak aku tuh kekadang pukul 2 baru dia bangun . Hohh , sambungg ! Lepas bangun tidur tuhh , aku terus cari mak ! HAHA , makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! Mak aku membebel pasal apa entah . Aku pon senyum jee . *sambil kesat air mata . Lepas tuh , aku online aku cerita dekat kakak aku . Kakak aku cakap jangan percaya sangat sebab mainan tidur .

Cerita Kedua :

Tadi aku ada online game tautau ! Game Nanny Mania + Farm Frenzy . HAHA , tadi ignore FB sebab game sakai nie lahh . HAHA , best gilaa kot . Macam tanak berhenti jee main . Sumpah best ! Hakhaaa :D Korang main lahh sekali . Mesti geram jee dekat bebudak niee sebab dorang nie gilaa nakal . Selalu sepahkan rumah . Grr *Nanny Mania . 


Cerita Ketiga :

Abang aku pon balik . Abang yang mana ? Yang Muhammad Hazim tuh . Kacip aku ! HAHA , dia baru lepas pegi market rasanya sebab dia bawak balik banyak barang . Lepastuh , Ajim + aku buat lahh roti hotdog . Gilaa sedap ! HAHA , tengok lahh siapa yang buat . Chef Eykaa kankan ? Kahkah~ Then , Ajim cakap kalo sedap dia nak jual dekat JG a.k.a Jaya Gading sebab nanti kan kitorang pindah kat sana . Haiyooo~ Ini lahh hasil nyee . HAHA , tipu saja maaaaa ! Gambar ada dalam HP Ajim . Nanti lahh aku upload :D

No comments: