MERDEKA :D

Jyeahhhh~ Assalamualaikum semua readers yang disayangi dan dihormati :) Sihat tak ? Bagus lahh kalo sihat . Saya terasa hari nie saya tersangat lahh SELOK ! Sebab hari nie saya last exam . Muahhaha :D Dah lama saya tunggu saat nie . Cewahhh~ Adik adik jangan jealous tau kakak kakak + abang abang dah abeh sekolahh . Ehh ehh , adik adik dah beli barang sekolah keh ? Kahkah~ Okayyy *menganjing sikit jee .

Hari nie 8 December 2011 , tamat lahh sudah zaman persekolahan ku . Hikhik , bermula aku sebagai seorang penganggur yang dihormati :D HAHA , *ayat tunggang langgang ! Suka hati lahh . BM aku nie macam nak failed jee . Tapi tapi tapi , mana boleh kecek gitew . Tak baik okayy . Failed bebetul mula lahh menangis air mata darah + + + ! Hakhaaa :D

Okayyy lahh . Nak fokus FB . Kejap lagi nak iron baju . Maklum lahh nak pegi sekolah buat kali yang terakhir . Ehh , mana terakhir lagi . Bulan 3 nie baru lahh akhir sebab amek result SPM . Amaigadddddd ! Lambat lagi kankan bulan 3 ? HAHA , kbai semuaaaa <3

No comments: