OverNight :D

Heyheyheyy ! Assalamualaikum readers :D Sihat tak ? Bagus lahh kalo sihat . Lama dah tak update blog buruk nie . HAHA ,

Okayy ! Nak cerita sikit niee . Tadi saya ada stalker blog sorang budak nie . Haihhh~ Bukan nak berlagak okayy . Cuma nak dia sedar diri jeee . Blog nie bahaya kawan . Jangan sesekali mengutuk atau menghina seseorang melalui blog . Buruk padah nyeeee :D Just nak ingat kan lahh kawan . Awak tuh NEW dalam dunia blog nie . Jangan buat HAL okayy . #saya bukan nak berlagak . Saya tanak awak dapat padah nanti . Kikikiki~
**** HAAA~ SAYA BAGI TULISAN MERAH + CAPS LOCK BIAR AWAK FAHAM APA YANG SAYA TYPEEE NIE :D

Dahh lahh cakap pasal budak nie . Nak cakap pasal tadi . Ngee~ Ehh , aku tak tido pon hari nie . Tak tahu sebab apa . Sebab tak boleh tido lahh sahabat :D Tadi saya hang out dengan Su , AyahSu , Mak , Adik dan Ekal . Pegi tengok Ombak Rindu Midnight + lepaking kat Teluk Chempedak . Har har har #menganjingg budak atas . Kahkahkah~ Jahat gila aku . Ehh , manado jahat sangat ! Nak di bandingkan aku dengan dia , dia lagi lahh jahat . HAR HAR HAR~

Okayy . Tadi masa tengok Ombak Rindu . Tadak lahh sedih sangat . Lalala~ Aku tak nangis pon . HAHA , aku kan katang . Manado nangis nangis niee haaaaa ! Kankan ? Bergenang genang ayor mato ado lahh . Tapi sikit jee . Kihkih~ Lepas pegi ECM , pegi TC pulokk . Buat apa kat TC ? Makang lahh braderrr ! Takan mandi pulokk pepagi butaa . Hahaha :D Mengarut jee korang nie . Aku buat kelakar niee . Gelakk lahh ! Kihkih~

Okayy lahh . Tak tahu nak update apa dahh :D Kbai <3<3<3 LOL

1 comment:

syafieyka_ff92 said...

xtgok lagi citer nihh :(