Rinduuu :/

Heyheyyyyy ! Assalamualaikum :D Lama tak jumpaaa kankan ? Macam lahh pernah jumpaaa . Korang tak rindu aku kee ? Aku rindu gila gila gila dan gila kat koranggg (readers) . Hewhew~

Lama kankan aku tak update blog ? Kankan ? Aku busy lahhh :D Cehh , busy lahh sangattttttttttttttttttttttttttt ! HAHA , okayyy ! Aku terus terangg . Dah habis jujur niee . Hewhew~ Korang jangan btao orangg tautau . Hikhik , sebenarnyeeeeeeeeeeeee kankan lappy aku rosak lahh . Seminggu jugaa lahh tak online . Haihh~ Boleh gilaaa dohh kalo tak online niee . Tapi alhamdulillah aku boleh tahan nafsu online aku niee . Hahaha :D Parokk kankan ?

Okayyy ! Semalam aku hang tautau . Hang dengan Achila Boom + Syikin Halim + Emy Anthony + Dieyrara Sabri dan Zirara Sabri :) Happeningg gila hang out dengan korangg . Macam macam ragam . Hihi :B




No comments: