Dato Haji Shamer :D

Assalamualaikum :D Sihat tak ? Malas nak intro panjang panjang . Nanti korang bosangggg ! Macam lahh aku tak kenal perangai korang iteww . HAHA , baru baca sikit dah bosang bosangggg . Err ,
Okayyy ! Nampak tajuk ? Nampak gambar ? Siapa diaaaa ? Jengjengjengggggggg~~
Dia niee ialahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...
Dato Haji Shamer . HAHA , dah nampak tajuk tanye lagi siapa diaaa . Apalah korang nieee . Hewhew~ Okayyy ! Saje jee buat entry pasal dia sebab aku sayang dia ohhh ! Dia ADIK terbaik yang pernah aku ada selain adik adik yang lain . Macam ramai pulakk adik aku kankan ? Hahaha :D Tamak Halobaaa ==' Err ,
Aku suka dia sebab dia omeyyyy . Selalu panggil dia katang . Sebab memang dia katang sekali ponggg . Tadak dah orang lain yang katang dari diaa . HAHA , setiap kali OTP mesti gelakk . Walaupongg tadak apa pongg yang kelakar . Ehh , suka hati ahhh . 
Adikkk ! Kakak nak adik tahu yang kakak sayangggggggggggggggggggggggggggggggggggg adik sangat sangat ! Iloveyouuu <3<3 Muahh setepekkkkk :D Kbai
Notakaki : Masa aku tengah buat entry nieee . Bapak aku dokk usha belakangg . Kahkah~ Lepastuu bila aku tanye dia cakap "bukan abah nampak ponggg" . Alasan okayyy abahh <3<3

No comments: