New Life :3

Heyheyheyyy :D Assalamualaikummm . Fusssfussss *Tiup habukk* . Hikhik , nampak sangat dah lama tak update . Hmm , bukan malas nak update tapi tapi tapi Eyka tadek idea nak update apa . Hewhew~ Dah habis perah otak niee , memang tadek idea . Lagipon harituu Eyka kerja . Kerja apa ? Kerja dekat Pizza Hut MegaMall :) Best tapi Eyka kerja sebulan jee . Adalah masalah tertentu . Hikhik ,

K ! Dah lebih sebulan rite Eyka tak update blog ? Windu tak ? Windu tak ? HAHA , mesti tak kankan ? Dah agak lahh . Macam lahh Eyka tak kenal korangg . Setiap kali Eyka tanya windu atau tak , mesti korang akan cakap tak windu . Wuwuwuwuw -.- sedihhh ! Hahaha :D Koya lahh Eyka . Merepek pepagi buta niee . Haaaaaaaa ! Korang tahu tak yang Eyka tak tidur dari semalam . Konon nak tidur lepas sahur . Sampai sekarang tak tidur . Lagipon tengah tengok #IceAge :D Pebewetttt tuu . *Asal aku manjewrrrrrrrrrr* Heee~

Okayyy lahh kawan kawan ! Eyka nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan lahh :) Hari nie dah puasa yang ketiga . Cepat jee masa berlalu . Pejam celik pejam celik ! Dah bulan Ramadhan . Lagi 27 hari dah bulan Syawal . Cepat kankan ? Heeee~ Agak agak boleh tak nak letak lagu raya dalam blog nie ? Boleh lahh ! Boleh lahh ! HAHA , 

Thankyouu Allah sebab bagi Eyka peluang untuk hidup sampai lahh ke hari nie :) Eyka bersyukur sangat sebab dapat hidup lama dalam bumi Allah yang penuh aman damai nie . Eyka bersyukur kerana diberi peluang untuk terus bertaubat dan menyembahMu . Alhamdulillah Ya Allah ! Terima Kasihhh . 
Alhamdulillahhh :) Tahun nie Eyka beraya dengan budak kedenggg atas niee . Heee~ Nak tahu tak dah berapa lama kitorang couple ? Dah 4 bulan :) Cepat kankan ? Eyka pon rasa macam cepat sangat masa berlalu and dah masuk 4 bulan . Eyka bersyukur sangat sebab dapat kenal dengan Iskandar . Dia dah banyak tolong Eyka . Dia sabar dengan perangai Eyka . Dia terima Eyka sepenuh hati dia . Dia jaga Eyka . Dia lahh segala-galanyaa <3 Bie , saya just nak awak tahu yang separuh jiwa saya akan pergi kalo awak tinggalkan saya bie :') Saya perlukan awak dalam hidup saya . Saya tanak awak tinggalkan saya bie . Hope awak faham dengan apa yang saya tulis niee . Kalo tak faham juga , sila buka kamus dewan k bie . Hikhik ,

Okayyy lahh . Eyka dah tak tahu nak type apa . Hee~ Sampai sini jee lahh k :) If Eyka rajin , Eyka update lagi k . Kbai . Assalamualaikum <3

Follow My Twitter : https://twitter.com/EykaAtieykaNA :)

No comments: